16 Eylül 2014 Salı

Beni şematize et, beni abart! (ve bir adım sonrası)

İlk stüdyo gününde ikili ekipler halinde birbirimizi anlayıp, soyutlayıp sonra da balon + gazete kağıdı + ip kullanarak elden geldiğince abarttık ve ürünlerimizi sunup tartıştık (defilesi aşağıda).

Bu işin devamı olarak Hüseyin Çağlayan'ın işlerini ve Bauhaus Tiyatrosu'nu araştırıyorsunuz. Sonra hem kendi ilk günkü işinizi hem de bu iki konuyu araştırırken karşınıza çıkan iki adet karakteri çiziyorsunuz (ikisinden de en çok ilginizi çeken bir adet karakteri seçiyorsunuz). 3 adet 23*45 boyutunda, düşey kullanılmış paftanız olacak (bu nihai paftalara erişene kadar pek çok deneme yapacaksınız, adım adım ürüne yaklaşacaksınız, demek oluyor). Bunları yanyana triptikler halinde asıp sergileyeceğiz. Teknik serbest (bol bol teknik araştırın, demek oluyor).

Bunların yanında, perşembe günkü işimiz için pense, kargaburun, delgeç, keski gibi araç gereç getiriyorsunuz, işinizi belgelemek için fotoğraf makinanız ve eskiz defteriniz yanınızda olacak.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınızı, isteklerinizi, dertlerinizi yazınız (beğeninizi de ifade edebilirsiniz).